09 maj 2014

Invigning

Hej.

Detta är nu i princip mitt tusende försök till bloggande. Har haft ett flertal bloggar innan, men alltid misslyckats surt. Antar att jag egentligen försökt bara skriva om saker som jag inte vill skriva om. Därför skapar jag nu denna blogg, som ska fokusera på andra grejer.

Eller egentligen kommer den inte fokusera på något. Jag tänker mig väl mest att detta blir min skräpsida där jag skriver alla superfinurliga saker som jag lyckas konstruera i min hjärna. Jag älskar att leka med ord och tankar. Lägga fram mig själv som en galning, eller bara som en udda person. Men jag orkar inte spamma Facebook. Känns som om de flesta skulle mörda mig om jag skrev mer än ett inlägg per dag... Därför erbjuder jag nu denna blogg som ett alternativ. Om du gillar att läsa mina grejer så är det alltså helt fritt fram att kika in här och kolla vad jag tänker på.

Men jag lovar er att jag lovar att jag inte kan lova att skriva här ofta.

Men det är väl värt ett till försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar